مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ کشور جمعه شب در سالن شهید صدوقی یزد به پایان رسید و که ورزشکار تبریزی با کسب مدال طلا در ۸۵ کیلو به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سومین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ به میزبانی استان یزد دو روز با حضور افزون بر ۱۶۰ ورزشکار از ۲۶ استان در هشت وزن برگزار شد که سرتیپی به عنوان نمیانده آذربایجان با کسب مدال طلا در وزن خود به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا دعوت شد.

در پایان مسابقات در ۵۰ – کیلوگرم امیرحسین اکبری از مازندران ، ۵۵ – کیلوگرم علیرضا قدیری نژاد از البرز ، ۶۰ – کیلوگرم امیر طیبی از کرمانشاه و در ۶۵ – کیلوگرم ابوالفضل جعفری از اصفهان اول شدند .

همچنین در وزن ۷۰ – کیلوگرم علیرضا سیار از مازندران ، ۷۵ – کیلوگرم حسین یزدانی از مازندران ، ۸۰ – کیلوگرم حسین حبیبی از مازندران و در وزن +۸۵ کیلوگرم امیر حسین سرتیپی از آذربایجان شرقی بر سکوی نخست ایستادند  

این گزارش می افزاید نفرات برتر اوزان هشت گانه این مسابقات به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا دعوت شدند.

حسین نجفی، مربی باشگاه شهید نجفی تبریز، در خصوص انتخاب امیر حسین سرتیبی برای حضور در اردوی تیم ملی گفت: با تلاش ها و تمریناتی که صورت گرفته بود خوشبختانه امیر حسین توانست با اقتدار و پیروزی در چهار دیدار، مدال طلای وزن +۸۵ را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در دوره قبل مسابقات جهانی که در چک برگزار شده بود نیز، سید محمدی توانسته بود به عنوان نماینده رزمی کاران آذربایجان به تیم ملی دعوت شده و در مسابقات شرکت کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.