مدیر کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی از ثبت 130 واحد موسسه غیرتجاری و 733 شرکت تجاری تعاونی- سهامی خاص و سهامی عام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به پایی ؛ به افزایش 49 درصدی موسسات غیرتجاری و 25 درصدی موسسات شرکت تجاری اشاره کرد.

وی همچنین از ثبت 130 واحد موسسه غیر تجاری و 733 شرکت تجاری تعاونی-سهامی خاص-سهامی خبر داد و افزود: در سال جاری شاهد رشد 49 درصدی موسسات غیر تجاری و 25 درصدی شرکت های  تجاری  نسبت به سال گذشته هستیم.

کاظم به پایی با بررسی عملکرد ثبت شرکتها در استان با تقدیر از خدمات ارزنده همکاران ،رفع مشکلات سرمایه گزاران و شرکتهای حقیقی و حقوقی ثبت شده در استان را ضروری خواند و تاکیدکرد:با توجه به اینکه تمامی پرونده ها ی ثبت شرکتها از واحدهای ثبتی شهرستان ها به اداره ی ثبت شرکت های تبریز انتقال یافته است باید همکاران با ارشاد و راهنمایی های لازم و قانونی سرمایه گزاران را همراهی و پشتیبانی نمایند.

وی مساعدت و تعامل کاری بیش از پیش را با سرمایه گزاران خواستار شد و در این زمینه دستورات لازم را صادر کرد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی با اشاره به مراحل پایانی ساخت پروژه غرب تبریز  با تذکراتی مبنی بر تسریع در تحویل ساختمان ثبتی غرب تبریز از پیمانکاران  پروژه خواست نسبت به تحویل پروژه در هفته های آینده اقدام کنند.

به پایی تصریح کرد:ساختمان پروژه ی غرب از مهمترین فعالیتهای استان است که با هدف ارج نهادن به ارباب رجوع به زودی افتتاح و مشکلات عمده ی مردم حل خواهد شد. 

 انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.