معاون سیاسی امنیتی فرماندار تبریز گفت : ساماندهی سرویس ها - ایمنی خودروها سالم بودن شیرهای مصرفی دانش آموزان و نظارت بهداشتی بر فروشگاههای تغذیه داخل مدارس از مهمترین موضوعات آستانه بازگشایی مدارس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛برزگر در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه در فرمانداری تبریز در جمع نمایندگان آموزش و پرورش، تاکسی رانی، اتوبوسرانی، مرکز بهداشت و ادارات مربوطه افزود: تلاش می شود آغاز فعالیت مدارس با شعار سلامت و نشاط و با هماهنگی کامل انجام گیرد.

وی همچنین ساماندهی مطلوب سرویس مدارس ایمنی خودروها و کامل بودن مدارک بیمه ای رانندگان را ضروری دانست وگفت: برخی نگرانی هایی در زمینه افزایش قیمت سرویسها هم وجود دارد که افزایش 15 درصدی قیمت سرویسها ابلاغ شده و قرار دادها تنظیم می شود.

اکرمی، نماینده شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز نیز دراین جلسه با اشاره به مراحل نام نویسی دانش آموزان گفت: نام نویسی 96درصد دوره ابتدایی و 90 درصد اول متوسطه و فنی و حرفه ای نیز انجام شده و تا پایان شهریور ماه ثبت نام همه دانش آموزان در مدارس به پایان می رسد.

در این جلسه نمایندگان مرکز بهداشت ، شرکت اتوبوسرانی و تاکسی رانی هم برای استقبال از اول مهرآمادگی خود را اعلام کردند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.