اصفهان؛

بیش از 23 هزارکیلوگرم موادمخدردراصفهان کشف شد

دبیرشورای مبارزه باموادمخدراستان اصفهان گفت: درهفت ماه نخست امسال،بیش از 23 هزارکیلوگرم انواع موادمخدردراین استان کشف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصهان مصطفی هادی زاده در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: این میزان مواد مخدر تا 28 مهر امسال در اصفهان کشف و ضبط شد.

وی اظهارکرد: این مقدار به نسبت مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه متاسفانه دسترسی به مواد مخدر و روان گردان ها بسیار آسان شده است، تصریح کرد: افزایش اعتیاد به مواد مخدر در جوانان، شاغلان، افراد متاهل و بانوان نگران کننده است.

هادی زاده اضافه کرد: تلاش شورای مبارزه با مواد مخدر استان، استفاده و تعامل با سایر دستگاه ها برای پیشگیری و کاهش این معضل اجتماعی است.

وی بهره گیری از موقوفات و کمک های کمیته یاوران سلامت استان اصفهان با رویکرد پیشگیری و درمان اعتیاد را مطلوب ارزیابی کرد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: یک موقوفه در نجف آباد به ارزش سه میلیارد تومان در راستای پیگیری و درمان اعتیاد وجود دارد.

هادی زاده درج 20 صفحه مطلب راجع به مواد مخدر در کتاب درسی پایه هشتم را مطلوب خواند.

وی تصریح کرد: در همین راستا آمادگی داریم یک دوره آموزشی برای 300 معلم این درس برگزار کنیم.

شورای مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان روز چهارشنبه با هدف افزایش نشاط اجتماعی و کاهش و پیشگیری از آسیب های ناشی از اعتیاد تفاهمنامه همکاری سه ساله امضا کردند.

همچنین براساس این تفاهمنامه مقرر است؛ بمنظور پیگیری اجرای مفاد تفاهمنامه، نمایندگان معرفی شده از سوی دبیرخانه شورا و اداره کل ورزش و جوانان استان با برگزاری جلسات مشترک بر روند اجرای تفاهمنامه نظارت کنند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.