مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون سوابق خبر داد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پذیرش ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 94 که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی است از چهارم آبان‌ماه آغاز و 7 آبان پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته تحصیلی آزمون سراسری سال 94 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی(پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ) از روز دوشنبه 4 آبان از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز می‌شود و در روز پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه پایان می‌پذیرد. 

وی افزود: برای ثبت نام و انتخاب رشته مذکور کلیه داوطلبان اعم از اینکه در آزمون سراسری سال 94 شرکت کرده‌اند می‌توانند بر اساس شرایط ثبت نام  و انتخاب رشته کنند.

توکلی در ادامه گفت: کلیه متقاضیان که حداکثر تا 30 بهمن‌ماه موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی می‌شوند ضرورت دارد که در فرصت در نظر گرفته شده برای ثبت نام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل برای گزینش رشته تحصیلی خود اقدام کنند. 

وی اظهار داشت: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از روز دوشنبه چهارم آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. 
توکلی در پایان گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه به صورت اینترنتی انجام می‌شود کلیه داوطلبان لازم است به وسیله کارت عضو شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال است و با مراجعه به سایت و پرداخت15 هزار تومان 150هزار ریال نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: سنجش ، کنکور ، داوطلب ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار