طرح احسان حسینی با هدف کمک به نیازمندان در ماه محرم و صفر در استان مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باگشاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان مازندران گفت: این نهاد در ماه محرم وصفر آماده دریافت و توزیع نذر و احسان عاشقان سیدالشهدا(ع)در بین محرومان ونیازمندان جامعه است.

حسن قربانی افزود : بمنظور اجرای این طرح در ایام ماه محرم وصفر از ظرفیت مساجد ، حسینیه ها ،تکایا و هیاتهای مذهبی ونیز نقش روحانیون ،مبلغان ومداحان در ترغیب مردم به این کار خیر استفاده خواهد شد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران،گفت:استفاده از ظرفیت معنوی مومنان به نیازمندان در ماه محرم وصفر به سازماندهی نذورات مردمی و برای توزیع بین مستمندان واقعی جامعه وتقویت وتبیین فرهنگ احسان از اهداف این طرح است.

حسن قربانی افزود : هم استانی های می توانند نذورات خود برای کمک به نیازمندان واقعی که شامل غذای گرم ، خشک وگوشت های قربانی یا نذر نقدی را به دفاتر کمیته امداد شهرستانها و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

قربانی با تقدیر از همکاری مردم خیر مازندران گفت:هم استانی های نیک اندیش می توانند وجوهات نقدی خویش را به شماره حساب 4050 بانک ملت شعبه خیابان معلم در سراسر استان واریز نموده و شماره تلفن 33255982 نیز آماده پاسخگویی به سئوالات مردم می باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اجرا ، طرح ، احسان ، حسینی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.