رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: محدودیت‌های موجود در عرصه اعتباراتی این حوزه از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی مجموعه ورزش و جوانان این شهرستان به شمار می‌رود.

علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بودجه و اعتبارات نقش سازنده و تسهیل‌کننده حائز اهمیتی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های تدوین‌شده در عرصه ورزش و جوانان ایفا می‌کند.

وی افزود: طی براورد‌های انجام شده اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد هرروز با هزینه‌کردهای بسیاری روبه‌رو است تا طرح‌های تنظیم‌شده به نحو شایسته‌ای اجرایی شود.

صیفوری گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین چالش پیش روی مجموعه مذکور در این منطقه شامل محدودیت‌های اعتباراتی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد عنوان کرد: پیرو قول مساعدتی که مسئولان ذیربط داده‌اند مقرر است در آینده بودجه و اعتبارات این حوزه با افزایش هرچه بیشتری انجام شود.

صیفوری افزود: خوشبختانه با همیاری بین دستگاهی در شهرستان ملارد تا کنون طرح و برنامه‌ای وجود نداشته که به دلیل محدودیت‌های اعتباراتی بر زمین بماند و به هر طریقی که میسر بوده و در چارچوب‌های قانونی اهداف پیشبینی شده در این بخش محقق شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد یاداور شد: به فضل الهی با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فرمانداری ملارد روند موفقیت‌های این شهرستان در حوزه ورزش و جوانان همچون گذشته با سرعت و شتاب فزاینده ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار