رئیس تأمین اجتماعی شهرستان ملارد گفت: تعداد افرادی که در ابتدای سالا گذشته در این منطقه مقرری بیکاری دریافت می‌کردند، 200نفر بود و در حال حاضر این رقم به بیش از 2000نفر افزایش یافته است.

افزایش دریافت‌کنندگان مقرری بیکاری در ملارد به بیش از 2000نفرحمید رستمی رئیس تأمین اجتماعی شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به افزایش قابل توجه افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان ملارد اظهار کرد:استعداد مهاجرپذیری این منطقه باعث شده تا پرداخت مقرری از سوی تأمین اجتماعای در مقایسه یا سنوات گذشته با رشد قابل توجهی همراه شود.

وی افزود: در ابتدای سال گذشته تأمین اجتماعای ملارد فعالیت خود را با 900کارگاه و 16هزار بیمه شده آغاز کرد و در حال حاضر قریب به یک هزار و 900کارگاه صنعتی و 30هزار بیمه‌شده‌ی اجباری تحت پوشش این مجموعه قرار دارد.

رئیس تأمین اجتماعی ملارد عنوان کرد: دریافت‌کنندگان مستمری در بخش بازنشستگان نیز از یک هزار و 700تن به بیش از 6هزار و 800نفر افزایش یافته است.

رستمی گفت: دریافت‌کنندگان مقرری بیکاری نیز از دیگر مخاطبان محسوب می‌شوند که این رقم نیز در مقایسه با سال گذشته از 200نفر به بیش از 2000تن رشد داشته است.

رئیس تأمین اجتماعی شهرستان ملارد عنوان کرد: با یک بررسی کلی مشخص می‌شود که مجموعه‌ی مذکور ماهیانه، رقم قابل توجهی را به افراد تحت پوشش خود در قابل مقرری بیکاری، غرامت ایام بارداری، استراحت‌های پزشکی و ... پرداخت می‌کند و در واقع امر سقف پرداختی‌های ما بر وجوه دریافتی غلبه می‌کند.

وی افزود: برخی گمان می‌کنند که تأمین اجتماعی ما به ازای خدماتی که ارائه می‌کند از سود قابل توجهی برخوردار می‌شود که در واقع امر چنین ذهنیتی صحیح نیست.

رستمی گفت: به عنوان نمونه، در اسفندماه سال گذشته مبلغ وصولی ما در این شهرستان 8میلیارد تومان بود و در مقابل 9میلیارد و 600میلیون تومان پرداختی داشتیم.

رئیس تأمین اجتماعی ملارد یاد‌آور شد: در عین حال خود را مکلف می‌دانیم تا برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به افراد تحت‌پوشش از هیچ اقدام سازنده‌ای در چارچوب‌های قانونی دریغ نکنیم و متناسب با توان و بضاعت موجود نهایت تلاش خود را در ارتقای هرچه بیشتر کمی و کیفی خدمات به کارخواهیم بست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار