رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد از کسب رتبه‌ی نخست این شهرستان در مسابقات استانی هلال احمر تهران در دو بخش دختران و پسران خبرداد.

موفقیت شهرستان ملارد در مسابقات استانی هلال احمراحمد احمدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به توانمندی‌های برجسته و قابل توجه شهرستان 450هزار نفری ملارد اظهار کرد: موفقیت این شهرستان در مسابقات استانی هلال احمر تحت عنوان دادرس در میان دانش‌آموزان فعال در 13 شهرستان استان تهران مؤید توان‌مندی‌های قابل توجه منطقه‌ی مذکور است.

وی در تشریح طرح دادرس عنوان کرد: طرح مورد اشاره رقابتی است در بین دانش‌آموزان هرشهرستان که در حوزه‌ی هلال احمر فعالیت می‌کنند.

احمدی گفت: پیرو این طرح پس از رقابت دانش‌آموزان در بین مدارس هر شهرستان رتبه‌های اول این مسابقات در 2بخش خواهران و برادران به مسایقات استانی راه پیدا می‌کنند که خوش‌بختانه با تلاش و همت دانش‌آموزان این شهرستان، علی‌رقم امکانات قابل توجه شهرستان‌های دیگر در مقایسه با زیرساخت‌های موجود در این منطقه، ملارد به کسب رتبه‌ی برتر در این عرصه نائل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملارد یادآور شد:آموزش کمک‌های اولیه، اطفاء حریق، اصول ایمنی و امداد، نحوه‌ی پناه‌گیری در مواقع بحرانی از نمونه‌ دوره‌هایی است که در طرح دادرس آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار