معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: تمامی مسئولان اعم از دولتی و غیر دولتی موظف‌اند با تلاش، هوشمندی به انجام مسئولیت‌های محوله بپردازند و در رفتار، گفتار و موضع گیری‌ها سنجیده عمل کنند.

چاوشی:مسئولان در موضع گیری‌های‌خود سنجیده عمل کنندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که با حضور جمعی از مسئولان این منطقه در محل فرمانداری ملارد برگزار شد ،ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار کرد: حوادث و وقایع بسیاری در طول تاریخ بشر رخ داده اما رمز ماندگاری عاشورا پس از گذشت فراز و نشیب‌های بسیار اصلی قابل توجه و بسیار مهم است.

وی افزود: بسیاری از نهضت‌های مقاومت و قیام‌های واقع شده علیه ظلم و استبداد به تاسی از این نهضت عظیم و ماندگار محقق شده است.
 
چاوشی با اشاره به تلاش مجدانه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی مدیران موظف‌اند به بهترین نحو ممکن و در نهایت توان خویش در امر خدمت‌گذاری تلاش کنند زیرا هر گونه کم کاری در این بخش به دولت و نظام ضربه می‌زند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران بیان کرد: تمامی مسئولان اعم از دولتی و غیر دولتی موظف‌اند با تلاش، هوشمندی به انجام مسئولیت‌های محوله بپردازند زیرا کم کاری در این عرصه به پای کلیت نظام نوشته می‌شود.

چاوشی افزود: ما اجازه نداریم از هر تریبونی سخنی ناشایست بیان کنیم و در جایی که منطق، عقل و اصول حکم فرماست باید در رفتار، گفتار و موضع گیری‌ها سنجیده عمل کنیم.

وی اضافه کرد: تمامی مسئولان در مقابل قانون و مردم پاسخگو هستند و هر کسی به این عرصه بی توجه است باید کنار رود تا نظام و انقلاب آسیب نبیند.

چاوشی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: به طور یقین مردم با مشارکت حداکثری خود بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

* از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنیم

بهمن خطیبی فرماندار ملارد با اشاره به فعال بودن ستاد انتخاباتی شهرستان ملارد گفت: قانون‌مندی و قانون گرایی سرلوحه تمامی امور در عرصه انتخابات این شهرستان خواهد بود و با صراحت اعلام می‌کنیم از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهیم کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی بر لزوم مشارکت مسئولان شهرستانی در این مراسم پر فیض تاکید کرد.

گفتنی است ؛ در پایان این مراسم روسای برخی از ادارات این منطقه با ارائه گزارش عملکردی از مجموعه تحت مدیریتی خویش در خصوص تهدید‌ها و فرصت‌های حوزه فعالیتی‌ خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار