مسئولان با خانواده شهيد شاخص ورزش كشور ديدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ در آخرين روز از هفته تربيت بدنی و ورزش و نيز در آستانه كنگره شهدای ورزشكار كشور بامحوريت شهيد شاخص بهرام اسدپور گلوگاهی ، حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان استان، محمدحسين محمديان فرمانده سپاه كربلا استان، عيسی قاسمی طوسی فرماندار گلوگاه، سيد جواد حسينيان رئيس سازمان بسيج ورزشكاران به همراه معاونين اداره كل ورزش و جوانان استان، با خانواده اين شهيد بزرگوار ديدار كردند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران با بيان اينكه در آستانه برگزاری كنگره شهدای ورزش كشور با محوريت شهيد بهرام اسدپور گلوگاهی قرار داريم، گفت: برگزاری كنگره شهدا ضمن يادآوری دلاوريها و رشادتها و خاطره شهدای معزز تاثير بسزايی در كسب شناخت نسل جوان امروز از دغدغه ها، توانمنديها و ايثار و جوانان ديروز دارد.

حسين زادگان با اشاره به اينكه برگزاري يادواره شهدا، بهترين پيام براي نسل جديد و جوان جامعه است، بيان داشت: ايران اسلامی در حال حاضر دارای سرمايه ای ارزشمند ازجوانان توانمند است كه بی شك شناخت شهدا صحيح از شهدا به عنوان الگويي ارزشمند می تواند راهگشای تعالی و ترقی آنان باشد.

همچنين فرمانده سپاه كربلا مازندران با بيان اينكه به فرموده مقام معظم رهبری، شهدامظهر قدرت ايران هستند، افزود: با برگزاری يادواره و كنگره شهدا در حقيقت به تكليف خود عمل كرديم.

بابايی با اشاره به اينكه دشمن در صدد است تا نگاه مردم را از اطاعت ولي فقيه و ولي امرمسلمين دور كند، اظهار داشت: ملت بزرگوار و هميشه در صحنه ايران بيداروهوشيار بوده و به كوری چشم دشمنان با اطاعت از فرامين ولي فقيه اين ترفند را خنثي خواهند نمود.

در پايان سيد جواد حسينيان رئيس سازمان بسيج ورزشكاران مازندران از اجراي 68 برنامه شاخص و ستادي به مناسبت كنگره شهيد شاخص ورزش كشور، در استان خبر داد و اظهار داشت: چاپ زندگينامه شهيد در قالب كتاب و همچنين پخش مستند فيلم شهيد بهرام اسدپور از شبكه يك سيما از ديگر برنامه هاي پيش بيني در كنگره شهداي شاخص ورزش كشور است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: دیدار ، شهید ، ورزش ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.