از ابتدای محرم اکثر وبلاگ ها و صفحات مجازی رخت سیاه بر تن کردند و کاربران با گذاشتن پست ها و تصاویر مربوط به این ایام ارادت خود را به امام حسین و حضرت ابولفضل (ع) نشان می دهند.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنیای مجازی به نوبه خود دارای گستردگی وسیعی به اندازه کره خاکی است تا جایی که میلیون ها و شاید میلیاردها انسان ساعت ها وقت خود را در این دنیای مجازی صرف می کنند.

انسانهایی که شاید با وجود دغدغه هایی که دارند از غم و شادی خود در این فضا می گویند. از قصه های پر غصه و شادی هایی که دوام آن شاید هفته ها در ذهن مخاطب قرار گیرد. 

در این میان کلمه محرم واژه ای است که شیعیان را به یاد غربت ابا عبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش می اندازد. واژه ای که حتی روایات و احادیث مختلفی از ائمه و پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) نقل شده است. پیامبر عظیم الشان اسلام در رابطه با محرم می فرمایند: "براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود."

درست است این حرارت گرما خاموش نمی شود چراکه عشق به حسین زمان و مکان نمی شناسد و در هر کجای این زمین پهناور قرار گرفته باشید ارادت خود را به سرور و سالار شیعیان  ابراز خواهی داشت. اگر کلمه محرم را در شبکه های اجتماعی جستجو کنید به این حقیقت که عشق به اباعبدالله زمان و مکان نمی شناسد پی خواهیم برد، کلمه ای که دلها را در اقیانوس بی کران محبت اهل بیت غرق می کند.

در این صفحات با تصاویری روبرو می شویم که پیر و جوان در حال ادای احترام  به روش های مختلف به سرور سالار  شیعیان هستند از چای ریختن به عزاداران تا مداحی و ....از ابتدای محرم  اکثر وبلاگ ها و صفحات مجازی رخت سیاه بر تن کردند و  کاربران با گذاشتن پست ها و تصاویر مربوط به این ایام ارادت خود را به امام حسین و حضرت ابولفضل (ع) نشان می دهند.

محرم در فضای مجازی + تصاویر

فضای مجازی با انتشار عکس های مختلف از حال و هوای محرم پر شده و هنرمندان و فوتبالیست ها هم با حضور خود در تکایای سرور و سالار شهیدان با خدمت به عزاداران آقا امام حسین (ع) ود را در عزاداری سالار شهیدان شریک می کنند.

محرم در فضای مجازی + تصاویر

محرم در فضای مجازی + تصاویر

محرم در فضای مجازی + تصاویر

محرم در فضای مجازی + تصاویر

محرم در فضای مجازی + تصاویر

محرم در فضای مجازی + تصاویر


گزارش از مصطفی قلی زاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.