درآمدهای وصولی عمومی مازندران بیش از 8 درصد رشد داشت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی ودارایی مازندران، دبیر ستاد درآمد مازندران گفت:در شش ماهه نخست امسال 505 میلیارد تومان درآمدهای عمومی در مازندران وصول شد که نسبت به سال قبل از رشد 8.6 درصدی برخوردار بود.

قاسم پیشه افزود:عملکرد درآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مالیاتی (مستقیم و غیرمستقیم) و سایر درآمدها در این مدت مبلغی 505 میلیارد تومان بود که نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال 1394معادل 81.7 درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل 8.6 درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی مازندران اعم از مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در این مدت به مبلغ 431 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل 10 درصد افزایش داشته و نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال 1394 به میزان 81.2 درصد تحقق پیدا کرده است.

قاسم پیشه گفت:همچنین در این مدت مبلغ 74 میلیارد تومان سایر درآمدها در مازندران وصول شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 0.7 درصدی را نشان می دهد و نسبت به شش دوازدهم قانون بودجه سال 1394 به میزان84.9 درصد تحقق یافته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.