تكواندوكار مازندرانی در رقابت های گرندپريكس منچستر انگليس مدال نقره را کسب کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئيس هيئت تكواندو مازندران گفت: ابوالفضل يعقوبی نماينده مازندرانی تيم ملی تكواندو در وزن 68- كيلوگرم در رقابت های گرندپريكس منچستر انگليس موفق به كسب مدال با ارزش نقره شد.

نفجم با اشاره به كسب مدال نقره با ارزش يعقوبی در گرندپريكس انگليس افزود: سومین و آخرین مرحله مسابقات گرندپریکس در سال 2015، با حضور 227 تکواندوکار مطرح و برجسته جهان از 56 کشور و با قضاوت 50 داور بین المللی در شهر منچستر انگلیس آغاز شده و اين مسابقات به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نخستین روز از پیکار رقابت برترین ها در دور آخر مسابقات گرند پریکس ابوالفضل یعقوبی با پیروزی های متعد مقابل مدعیان و بزرگان جهان به مرحله فینال رسید و در یک قدمی به مدال طلا این رقابت بازی خود مقابل دائی هون لی از کره جنوبی را با نتیج 7 بر 16 واگذار و به مدال نقره این مسابقات بسنده کرد.

رئيس هيئت تكواندو مازندران گفت: ملی پوش مازندرانی کشورمان برای رسیدن به فینال در گام نخست حریف انگلیسی را در یک رقابت بی نظیر 12 بر یک از پیش رو برداشت و در مرحله بعدی از سد دیگر نماینده کشور میزبان مارتین استامپر دارنده مدال نقره قهرمانی جهان 2013 و نفر هشتم رنکینگ المپیکیمی با نتیجه ستودنی 16-6 گذشت.

نفجم گفت: تکواندوکار مازندرانی تجربه بازی با این حریف را در مرحله دوم گرندپریکس ترکیه داشته و 6-4 او را شکست داد و بار دیگر توانست داغ برد را بر دل این نماینده بگذارد.

وي اظهار كرد: نماینده شایسته کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مقابل جواد اچاب از بلژیک مبارزه کرد و با نتیجه 5 بر4 به برتری رسید و انتقام شکست خود در مسابقات جهانی 2015 برابر این بازیکن را گرفت.

رئيس هيئت تكواندو مازندران افزود: ابوالفضل یعقوبی با گام های همراه برد خود قهرمان المیپک را مغلوب خود کرد، تکواندوکار 68- کیلوگرم مازندرانی غیرتمندانه مقابل سروت تازگل از ترکیه مبارزه کرد و در راند طلایی آن را از رسیدن به مرحله فینال رقابت ها بازداشت و فینالیست شد.

نفجم خاطرنشان كرد: یعقوبی با کسب مدال ارزشمند نقره این رقابتها 24 امتیاز به اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن دوم اضافه کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.