سخنگوی شرکت آب منطقه ای استان گفت: از مصوبات سفر رهبری به استان 948 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای طرحهای مدیریت منابع آب از سال 91 تخصیص و هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این شرکت، بابک بهادری افزود : این سفر پربرکت که در اوج دوران رکود اقتصادی و کمبود شدید اعتبارات طرحهای عمرانی استان صروت گرفت، طرحهای عمرانی استان را از رکود خارج کرده و رونق بخشید.

وی افزود: این رقم معادل حدود 77 درصد اعتبارات مصوب سفر رهبری برای طرحهای مدیریت منابع آب خراسان شمالی از زمان سفر پربرکت ایشان به استان است.

وی اظهار داشت: در سفر رهبری به استان در مهرماه 91 برای اجرای 23 پروژه مدیریت منابع آب استان در قالب 16 طرح، هزار و 228 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرحهای بزرگ آبرسانی استان، تسریع در روند ساخت سدهای جدید استان، بندهای انحرافی و شبکه های آبیاری و ساماندهی رودخانه ها و مسیل ها مصوب شده بود.

بهادری گفت: برای تکمیل طرحهای در دست اجرا و جذب اعتبارات باقی مانده سفر مقام معظم رهبری در سال جاری نیز مبالغی منظور شده اما تاکنون قطعی و ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.