مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: 334 نفر ازکارآفرینان استان دردهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر ثبت نام کردند که 11نفر از این تعدادبراساس نظر هیئت داوران به عنوان کارآفرینان برتر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ احمد رشیدی در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر کردستان که در سرای سالمندان سنندج برگزار شد، گفت: جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر از ابتکارات وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که هرساله در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی افزود:نهادینه‌سازی ارتقای جایگاه و نقش نهادهای غیر دولتی، نقش کارآفرینان در برنامه‌ریزی‌ها، کشف ظرفیت‌های مطلوب، رشد بهره‌وری، کشف و توسعه قابلیت‌های انسانی، ارتقای نقش کارآفرینان در توسعه و اعتلای جامعه، افزایش سرانه زندگی و ارتقای استاندارد و رفاه اجتماعی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان بیان کرد: توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه مبتنی بر دانش و نوآوری و بهبود فضای کسب و کار از طریق پنجره اقتصاد کارآفرینی از دیگر اهداف مهم برگزاری این جشنواره و معرفی برترین‌ها در این حوزه است.

رشیدی با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ کار‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در 3 بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است، گفت: ثبت نام اینترنتی این جشنواره 30 بهمن‌ماه سال گذشته هم‌زمان با سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال‌ جاری ادامه داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، با بیان اینکه در زمان تعیین شده 334 نفر از کارآفرینان استان در این سامانه ثبت نام کردند، افزود: بر اساس نظر هیئت داوران که متشکل از 8 نفر از دستگاه‌های مختلف اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی و صنعت، معدن و تجارت بودند، 11 نفر که بیشترین امتیازات را کسب کرده بودند به مرحله پایانی راه یافتند.

رشیدی درپایان گفت: نوآوری، خلاقیت، کیفیت، آینده‌نگری، بهره‌وری، توسعه منابع انسانی، اشتغال، لوح و نشان‌ها و اقتصاد مقاومتی از مولفه‌ها و شاخصه‌های در نظر گرفته هیئت داوران در کسب نمرات برتر به این کارآفرینان بوده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.