مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ازآغازبه کارنخستین کارگاه آموزشی آشنایی با اصول واهداف نهضت جهانی هلال احمر و صلیب سرخ همزمان باگردهمایی دبیران کانون های دانشجویی، جوانان و روستاییان هلال احمر کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حسن خدابنده لو در این گردهمایی گفت: کانون های دانشجویی، جمعیت های هلال احمر کوچک در دل دانشگاه ها هستند.

وی افزود: برگزاری دوره های آشنایی با مبانی بشردوستانه، امداد و نجات، برنامه های اردویی و فوق برنامه از جمله اموری است که توسط این کانون ها در دانشگاه ها اجرایی می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: مبحث آموزش و آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر و توسعه فعالیت های بشردوستانه از اولویت های ما است و در این راستا نیز نخستین کارگاه آموزش آشنایی با اهداف و اصول نهضت جهانی هلال احمر و صلیب سرخ را در بین استان های کشور برگزار کرده ایم.

خدابنده لو افزود: دبیران کانون های دانشجویی، جوانان و روستاییان استان در این کارگاه یک روزه با مبانی، اهداف و اصول نهضت جهانی هلال احمر و صلیب سرخ زیر نظر نادر گلستانی تنها مدرس اصول و اهداف جمعیت هلال احمر آشنا می شوند.

وی درپایان گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر آموزش در حوزه بشردوستانه این جمعیت دوره های آموزشی و کاربردی را نیز در حوزه محیط زیست، سلامت و خانواده در ایام مختلف سال برای جوانان عضو جمعیت برگزار می کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.