رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: چهارمین سوگواره استانی عکس محرم با موضوع عاشورایی درمناطق مختلف استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، امین مرادی با تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام و سالروز شهادت ابا عبدا... الحسین (علیه السلام) و یاران با وفایش گفت: چهارمین سوگوراه استانی عکس محرم به منظور نمایش آئین های محرم الحرام، انعکاس مشارکت مذاهب و قومیت های مختلف استان در آیین های ماه محرم و وحدت میان آنها ثبت و انعکاس آیین های مختلف عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در مناطق مختلف استان و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

وی نقش آفرینی کودکان و نوجوانان در مراسم حسینی، نماز ظهر عاشورا، آیین های محرم الحرام و امر به معروف و نهی از منکر در مکتب عاشورا را از موضوعات این سوگواره ذکر کرد.

رییس حوزه هنری کردستان با بیان اینکه شرکت تمامی عکاسان در این سوگواره آزاد است، بیان کرد: هر عکاس مجاز است حداکثر پنج قطعه عکس با موضوع مشخص به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی با بیان اینکه عکس های ارسالی باید مربوط به محرم الحرام سال‌های 90 تا 94 باشد، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 28 آبانماه سال جاری است و عکس های منتخب به صورت نمایشگاهی معتبر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مرادی با بیان اینکه عکس های منتخب به صورت نمایشگاهی معتبر در معرض دید عموم قرار می گیرد، مهلت دریافت آثار در این سوگواره را 28 آبان سال جاری عنوان کرد و گفت:این نمایشگاه ازهشتم تا 14 آذر برگزار می شود و علاقه مندان جهت دریافت فرم شرکت در سوگواره می توانند به سایت حوزه هنری استان کردستان به آدرس www.artsanandaj.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.