معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: جشنواره ملی قرآنی مدهامتان کانون های مساجد کشور در استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی طاهریان در آیین اختتامیه اوقات فراغت مراکز فرهنگی مساجد استان اصفهان در محل سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهارداشت:‌ چندین جشنواره ویژه جوانان و نوجوانان مسجد برگزار می شود که جشنواره قرآنی مدها متان یکی از این جشنواره ها است.

وی افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان بزرگترین رخداد فرهنگی و قرآنی کانون های مساجد است که امسال مرحله کشوری آن به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان داشت: دستگاه های فرهنگی استان اصفهان برای اعتلای مساجد در کنار همدیگر قرار گرفتند و با همدلی و هم افزایی ظرفیت ها این انسجام را ایجاد کردندکه مسئولان ارشد و فعالان فرهنگی استان اصفهان اولین گروهی بودند فرمایش رهبر انقلاب در خصوص همکاری در مساجد عمل کردند که این کار الگو برای کل کشور عرضه می شود.

وی ادامه داد: اگر متولیان و فعالان فرهنگی همدلی و اتحاد را محور فعالیت های خود قرار دهند کیفیت بخشی و عملکرد افزایش پیدا کرده که هم افزایی مراکز فرهنگی مساجد استان اصفهان در جهت اعتلای است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.