نامزد پیشتاز دموکرات انتخابات سال 2016 آمریکا، رقیبش از حزب جمهوری‌خواه را در مقابل خانه‌اش به باد استهزا گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، روز گذشته هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات سال آتی ریاست‌جمهوری آمریکا، به همراه جمعیتی از کارگران خشمگین هتل‌ها و مسافرخانه‌ها به در خانه دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب رقیب، رفت و او را به باد استهزا گرفت.

او با این اقدام که در آستانه نخستین مناظره انتخاباتی دموکرات‌ها انجام شد، علاوه بر ضربه زدن به نامزد رقیب، حمایت خود را از اتحادیه پر قدرت کارگران هتل‌ها و مسافرخانه‌ها اعلام کرد.

کلینتون که در این مراسم لباس قرمزی به رنگ پیراهن کارگران این اتحادیه بر تن داشت، از جمعیت خواست شعار «به دونالد ترامپ بگو نه» را سر دهند.

کلینتون در این مراسم گفت: عده‌ای معتقدند ترامپ با اظهارات عجیبش قصد سرگرم کردن دیگران را دارد؛ اما فکر نمی‌کنم توهین به مهاجران و زنان سرگرم کننده باشد.

این اتحادیه می‌کوشد کارگران هتل‌های زنجیره‌ای ترامپ را به تشکیل اتحادیه‌‌ای واحد برای حمایت از حقوق خود تشویق کند؛ اما تاکنون در این امر موفق نبوده است. پسر ترامپ که معاون اجرایی هتل‌های مذکور است در این باره گفت: کارگران ما خوشحال هستند و مشکلی ندارند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار