معاون عمرانی استانداری اصفهان با بیان این که به دنبال افتتاح ورزشگاه نقش جهان در موعد مقرر هستیم، گفت: ما خواهان سرعت بیشتر جهت تکمیل ورزشگاه 75 هزارنفری نقش جهان هستیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روند پیشرفت ورزشگاه نقش جهان با حضور محمدعلی طرفه معاون عمرانی استاندار، مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان بررسی شد.

هم‌چنین مصطفی مدبر، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: از نمادهای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در احداث ورزشگاه نقش جهان استفاده خواهد شد.

در ادامه، مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر حمایت این شرکت و اهمیت اتمام این پروژه، نکاتی در مورد مدیریت هزینه‌ها، بهینه کردن فعالیت‌ها و هشدار در مورد شرایط جوی با توجه به فصول پیش رو و نیاز به آماده شدن چمن، یکنواختی و هماهنگ بودن پیمانکاران بیان کرد.

بهرام سبحانی بر لزوم استقرار باشگاه در این ورزشگاه، بهینه نمودن تجهیزات و آماده کردن ورزشگاه برای بازی روی چمن با حضور تماشاگر با حداقل هزینه ممکن و بکارگیری استانداردهای فدراسیون فوتبال آسیا در جهت اتمام پروژه تأکید کرد.

ورزشگاه دو طبقه نقش جهان با ظرفیت 75 هزار تماشاگر در شمال شهر اصفهان واقع شده و پس از ورزشگاه آزادی تهران بزرگ‌ترین ورزشگاه ایران و بزرگ‌ترین ورزشگاه نیمه سرپوشیده کشور است. در سال 1381 فاز نخست این ورزشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تیم سپاهان از سال 1381 تا 1385 دراین زمین بازی‌های خانگی خود را انجام داد.

در سال 1386 برای انجام فاز 2 تعطیل و پس از مدتی بعلت مشکلات مالی پروژه تعطیل شد. در سال 1393 توافقنامه‌ای که بین وزارت ورزش و جوانان و شرکت فولاد مبارکه به امضا رسید، ادامه عملیات تکمیلی این ورزشگاه با مشارکت فولاد مبارکه به عنوان سرمایه‌گذار با بهره‌برداری 20 ساله از آغاز سال 1394 شروع شد.

در حال حاضر عملیات تخریب به اتمام رسیده و عملیات ساخت شروع شده است. در آغاز به علت کمبود ورق مورد نیازساخت تیرهای اصلی و نیاز به اصلاحات سازه سایبان‌ها پیشرفت پروژه با کندی مواجه شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.