معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: در دومین سال اجرای برنامه تعالی مدیریت، 318 مدرسه استان در سال تحصیلی 95-94 مجری این برنامه خواهند بود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،مهدی نامدار در نخستین نشست شورای برنامه ریزی استانی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در سنندج گفت: در سال تحصیلی 94-93 تعداد 116 مدرسه در استان مجری برنامه تعالی مدیریت بود و امسال این تعداد به 318 مدرسه افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در سال تحصیلی 95-94 علاوه بر 116 مدرسه سال گذشته، تمام مدارس استعدادهای درخشان، هیات امنایی، استثنایی، شاهد، نمونه دولتی و 30 درصد مدارس غیر دولتی استان تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت قرار می گیرند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: برای اجرای این برنامه در سال تحصیلی جدید، مقدمات لازم فراهم شده و مدارس مجری انتخاب و مدرسین کشوری به دوره های آموزشی اعزام شده اند.

رییس اداره آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه به تشریح برنامه تعالی مدیریت مدرسه و جایگاه آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پرداخت و تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو و کیفیت مدار بودن را از ویژگی های این برنامه عنوان کرد. 

طیب سالاروندیان به نحوه اجرایی شدن برنامه تعالی مدیریت در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزایش تعداد مدارس مجری از 116 به 318 مدرسه، اعزام مدرسین کشوری و ابلاغ دستورالعمل تکمیلی برنامه را از اقدامات اخیر دبیرخانه عنوان کرد.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.