نمایش «تکه‌های سنگین سرب» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی جمعه 17 مهر به اجرای خود در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛  نمایش «تکه‌های سنگین سرب» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی که از 12 شهریور در تالار چهارسو به صحنه رفته بود، جمعه 17 مهر در حضور تعدادی زیادی از تماشاگران و هنرمندان به اجرای خود پایان داد. 

عماد افروغ پژوهشگر و مدرس دانشگاه که به عنوان یکی از مهمانان آخرین اجرای نمایش «تکه‌های سنگین سرب» بعد از تماشای این اثر نمایشی خطاب به ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان نمایش گفت: در شرایط فعلی که از چمران‌ها خبری نیست همین که همت کردید و یک اثر نمایشی با موضوعیت شهید چمران را روی صحنه بردید واقعا جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم با اجرای این آثار نمایشی یاد مردان بزرگ انقلاب اسلامی ایران حفظ شود.

بر اساس این گزارش آناهیتا همتی، رضا بهشتی، منوچهر والی زاده، سام کبودوند، ابراهیم شیبانی و تعدادی دیگر از هنرمندان مهمانان ویژه اجرای پایانی نمایش « تکه های سنگین سرب» بودند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مجموعه تئاترشهر به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاترشهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار