مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه مذاکرات هسته ای را بخشی از سناریو آمریکا برای نفوذ در ایران دانست و بر ضرروت هشیاری نسبت به دوره پس از برجام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش طلایه‌داران هدایت با اشاره به مذاکرات هسته ای، توافق هسته ای را بخشی از سناریوی بزرگ آمریکا برای نفوذ در ایران عنوان و تاکید کرد: دوره پس از برجام اهمیت ویژه ای دارد و مقام معظم رهبری هم نسبت به آن هشدار دادند و باید برنامه دشمن پس از توافق هسته‌ای و برجام را بدانیم.

سردار یدالله جوانی با بیان اینکه آمریکا در هیچ جای عالم به فکر حل مشکل نیست، تاکید کرد: می‌خواهد از طریق کشورهای منطقه به ایران نفوذ کند و باید در این رابطه حواسمان به خوبی جمع باشد و لحظه‌ای از این دشمن سرسخت غافل نشویم.

وی مسئله نفوذ را از ابتدای انقلاب مطرح دانست و فتنه 88 را هم نتیجه نفوذ دشمن عنوان و تاکید کرد: باید نکات و راهبردهای لازم را بدانیم تا بتوانیم به درستی در مقابل استراتژی دشمن ایستادگی کرده و این استراتژی را شکست دهیم.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اجازه نفوذ سیاسی و فرهنگی و حضور سیاسی آمریکا در ایران را نخواهیم داد و اگر این موضوع به درستی درک نشود یک اشتباه محاسباتی رخ خواهد داد که قابل جبران هم نخواهد بود و متأسفانه برخی‌ها امروزه دچار این اشتباه شده‌اند.

جوانی با اشاره به سخنان رهبری درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا، گفت: سخنان آشکار ایشان به خاطر تصور غلط برخی از افراد است که فکر می‌کنند مذاکره با آمریکا خوب است و ایشان بحث هسته‌ای را یک استثناء عنوان کردند.

وی با اشاره به موضع باراک اوباما در دفاع از مذاکرات، افزود: رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که اگر بخواهیم با ایران بجنگیم شکست خواهیم خورد و این نشان‌دهنده عزت ملت ایران است.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنس دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران همانند دشمنی‌های فراعنه با پرچم‌داران هدایت و انبیاء و اولیاء الهی است،گفت: امروز پرچم بندگی و عبودیت در دست ملت ایران است که پرچم‌دار آن هم مقام معظم رهبری هستند و آمریکا و استکبار هم طاغوتیان و یزیدیان زمان هستند.

جوانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا است و مشکل دشمن با ما یک مشکل دینی است، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مشکل آمریکا با ما سلاح هسته‌ای، تروریسم، حقوق بشر و غیره نیست، بلکه هویت ملی و مذهبی ملت ایران است و می‌خواهد این هویت را از ما بگیرد و اینکه اهل سلطه شده و نوکر آمریکا بشویم.

وی ریشه دشمنی آمریکا با ما را اسلام‌خواهی، ظلم‌ستیزی و مکتب عاشورایی ما دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم در صف حسینیان باشیم باید دشمن و دشمنی‌های او را به خوبی بشناسیم، تا مغلوب آن نشویم.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخن امام علی در باب جهاد دری از درهای بهشت است، گفت: لباس جهاد لباسی عزت‌آفرین است و روحانیون طلایه داران هدایت نقش کلیدی در تبیین فرهنگ عاشورا و جهاد دارند.

جوانی با بیان اینکه جهاد فرهنگی از جهاد نظامی سخت‌تر است، افزود: جهاد بخش لاینفکی از اسلام ناب بوده و مسلمان حقیقی با مجاهدتش انتخاب می‌شود و امام حسین(ع) الگوی جهاد است.

وی استفاده از فرصت ماه محرم و صفر و منبر و عزاداری را ضروری دانست و تاکید کرد: باید نقشه‌های شوم یزیدیان زمان را نقش بر آب کنیم و نگذاریم که لباس جهاد از تن این ملت بیرون آورده شود.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش مبلغان در تغییر باورهای غلط نسبت به غرب و آمریکا، گفت: مبلغان باید این مهم را در مجالس امام حسین(ع) تبیین کنند.

این همایش ظهر دیروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.