ناکارآمدی گزینه نظامی، پیشگیری از فروپاشی نظام تحریم، بلوغ دانش فناوری ایران در عرصه های مختلف و نفوذ قدرت منطقه ای ایران از مهم ترین دلایل آمریکا در انتخاب گزینه تعامل و مذاکره با ایران اسلامی می باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی 13آبان که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه مناسبت های تاریخی  نشان دهنده حوادثی می باشد که در سرنوشت ملت ها تاثیرگذار است اظهار داشت:13آبان یکی از نمادهای انقلاب اسلامی است که یادآور سه واقعه مهم تبعید امام راحل به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی می باشد.


وی با اشاره به سه راهبرد مهم در مقابله با ایران اسلامی گفت:گزینه نظامی ، تحریم و تعامل سه گزینه ای بود که آمریکا در مقابل با ملت ایران در اختیار داشت که از همه این گزینه ها یک هدف دارد و آن به زانو درآوردن ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی است که به حول و قوه الهی تاکنون نتوانسته است راه به جایی ببرد.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود:ناکارآمدی گزینه نظامی، پیشگیری از فروپاشی نظام تحریم، بلوغ دانش فناوری ایران در عرصه های مختلف و نفوذ قدرت منطقه ای ایران از مهم ترین دلایل آمریکا در انتخاب گزینه تعامل و مذاکره با ایران اسلامی می باشد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.