مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن توطئه و حمله همه جانبه اما اعلام نشده فرهنگی، اعتقادی و سیاسی با استفاده از همه ابزارها را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نخستین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز چهارشنبه 15 مهرماه 94 با انتشار بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد این کنگره، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز شد.

اعضای ستاد اولین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری دوشنبه گذشته (13 مهرماه) با رهبر معظم انقلاب دیدار نمودند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری را بسیار کار بجا و به موقع دانستند.

ایشان با اشاره به توطئه و حمله همه جانبه اما اعلام نشده فرهنگی، اعتقادی و سیاسی دشمن با استفاده از همه ابزارهای ممکن علیه انقلاب اسلامی، گفتند: سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی، تقویت نارضایتی ها در کشور، و تلاش برای جذب جوانان فعال و اثرگذار در سطوح مختلف از جمله برنامه های لشکر سیاسی و فرهنگی دشمن است.

مقام معظم رهبری، تلاش های جاری و فعالیت های جریان مؤمن و حزب اللهی و مسئولان متعهد در مقابل این تهاجم دشمن را مفید و لازم خواندند و افزودند: کار در خصوص ترویج و تعمیق مفاهیم مهمی نظیر «جهاد»، «شهید و شهادت»، «خانواده شهید» و «صبر برای خدا» از جمله کارهای مهمی است که می‌تواند توطئه دشمن را خنثی کند.

حضرت آیت الله خامنه ای، لازمه کار عمقی در ترویج این مفاهیم اساسی را اقناع مخاطبان و استفاده از ابزارهای هنری و تبلیغی خواندند و گفتند: اصحاب فکر و اصحاب هنر باید با همکاری یکدیگر، محصولات مؤثری را تولید کنند که این کار هم وظیفه مسئولان دولتی و غیر دولتی است و هم برعهده جریان مؤمن مردمی می باشد.

ایشان همچنین با اشاره به انگیزه، اخلاص و حضور بارز مردم چهارمحال و بختیاری در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس، از رشادت های مردم این استان تجلیل کردند.

رهبر معظم انقلاب همچنین با یادآوری خاطرات سفر به این استان، سوابق علمی، نظامی و سیاسی چهارمحال و بختیاری را ارزشمند دانستند و گفتند: من خاطره های خوبی از چهارمحال و بختیاری دارم.

استان چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

15 مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به استان چهارمحال و بختیاری است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.