پیکر سه تن دیگر از مهاجران الی الله و جان باختگان فاجعه غمبار منا در استان چهارمحال و بختیاری تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز پیکر مطهر «حاج بهرام بهرامیان»، «حاج عبدالمحمد ستاری» و «حاج علی اصغر مهرابی سلمی» 3 تن دیگر از حجاج جان باخته فاجعه دلخراش منا که صبح روز گذشته (یکشنبه) در قالب گروه دوم جان باختگان این حادثه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شده بود، امروز با حضور اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری تشییع گردید.

پیکر عبدالمحمد ستاری برای تدفین به زادگاهش شهر دستناء از توابع شهرستان کیار و پیکرهای بهرام بهرامیان و علی اصغر محرابی سلمی به محل سکونت آنان در استان اصفهان منتقل شد.

روز گذشته نیز پیکر «حاج محمد جواد فیاض»، «حاج هرمز داودی کرانی»، «حاج علی حسین ولی پور دستنایی» و «حاج عیدی محمد عزیزی سورشجانی» چهار تن از جان باختگان فاجعه دلخراش منا در مرکز استان تشییع و در گلزار شهدای شهرکرد، فارسان (روستای کران)، دستناء و سورشجان به خاک سپرده شد.

در پی فاجعه دلخراش و مرگبار پنج شنبه گذشته دوم مهرماه در صحرای منا، به دلیل بی کفایتی دولت آل سعود، متأسفانه بیش از 4700 هزار نفر از حجاج، کشته و زخمی شدند.

آمار نهایی جان باختگان ایرانی در این فاجعه نیز 464 نفر اعلام شد.

همچنین 18 نفر از حجاج استان چهارمحال و بختیاری هم در این حادثه تلخ جان خود را از دست دادند.

امسال 405 نفر در قالب سه کاروان از استان چهارمحال و بختیاری برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شدند که دو کاروان از شهرکرد (شماره های 18001 و 18003) و یک کاروان از بروجن (شماره 18005) می باشد.

در حال حاضر 4 نفر از حجاج این استان نیز مجروح و تحت مداوا هستند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.