اولین خط ویژه اتوبوسرانی برای سرویس دهی به دانش آموزان مدارس به صورت آزمایشی از خیابان مفتح ملک شهر تا میدان جمهوری و بالعکس راه اندازی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرمطالعات وبرنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان با بيان اين مطلب گفت: امسال با مطالعات صورت گرفته برروی شبکه خطوط اتوبوسراني و با توجه به مختلط بودن خطوط و مشکلاتی که برای دانش آموزان وجود دارد، اقدام به طراحی خطوط ویژه براي دانش آموزان شده است.

علیرضا آغاسی افزود: این طرح برای ایستگاه‌هايی اجرایی شده است که دانش آموزان حداقل 200تا300 مترفاصله تا ایستگاه داشته باشند .

وی اضافه کرد: در این طرح مدارسي شناسایی شده تا دانش آموزان را از این ایستگاه ها به سمت مدارس سرویس دهی نمایند.

وی تاکید کرد: اين خط به صورت آزمایشی از خیابان مفتح-مطهری؛ ملک شهر، میدان شهید علیخانی ، خیابان گلخانه خانه اصفهان ، تابلو خانه اصفهان، خیابان امام خمینی، میدان جمهوری و بالعکس است.

مدیرمطالعات وبرنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به اینکه این خط به صورت اختصاصی برای دانش آموزان و دانشجویان است، ادامه داد: در هفته اول دانش آموزان دختر و پسر به صورت رایگان از این سرویس استفاده کردند .

آغاسی با اشاره به اینکه ساعت کاری این سرویس ها از ساعت 6:45 تا8 صبح و از ساعت12 تا 14 عصر به فاصله 5 تا10 دقیقه يكبار است، اظهارداشت: هشت دستگاه اتوبوس برای این موضوع در نظر گرفته شده است که مشغول ارائه خدمت به دانش آموزان می باشد.

وي بیان كرد: از هفته آینده والدین دانش آموزان می توانند برای ثبت نام و دریافت کارت‌های سالیانه تحصیلی این سرویس ها به شرکت اتوبوسرانی مراجعه کنند و یا با استفاده از" اصفهان کارت"‌های موجود نسبت به پرداخت هزینه خود اقدام کنند.

مدیرمطالعات وبرنامه ریزی شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت: استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است به گونه ای که حتی والدین نیز از این سرویس ها استفاده می‌کنند.

وی افزود: والدین بهتر است برای استفاده دانش آموزان خود از این خط که فعلا به صورت آزمایشی در اصفهان به اجرا درآمده است کارت‌های مدت دار حمل و نقل خریداری كنند .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.