عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: در نام‌گذاری ایستگاه‌ها باید دقت نظر داشته باشیم تا با اشتباه در نام‌گذاری باعث هدررفت پول‌های میلیونی نشویم چرا که خرج نام‌گذاری ایستگاه‌ها 200 تا 300 میلیون تومان است.

لزوم برنامه‌ریزی در نام‌گذاری ایستگاه‌های متروبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به هزینه میلیونی نام‌گذاری ایستگاه‌های مترو اظهار کرد: هزینه نام‌گذاری ایستگاه‌های مترو 200 تا 300 میلیون تومان است که انتظار می‌رود در به کارگیری این نام‌ها و برنامه‌ریزی برای این نام‌گذاری‌ها بیشتر دقت شود تا هزینه‌های هنگفتی در این زمینه به هدر نرود.

وی گفت: باید قبل از ساخت نام به بررسی نام آن ایستگاه بپردازیم و این امر موجب می‌شود در هزینه‌ها صرفه جویی کنیم و البته کمیسیون نام‌گذاری نیز با همین منطق به وجود آمد تا با بررسی و جلوگیری از هزینه زیاد، این اقدام صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.