حکیمی‌پور: مجلس اولویت‌های مهم‌تری از تعیین اعضای شورا دارد

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعیین اعضای شورای شهر تهران از اولویت‌های کاری مجلس نیست و مجلس باید به طرح‌های مهم‌تری رسیدگی کند.

حکیمی‌پور: مجلس اولویت‌های مهم‌تری از تعیین اعضای شورا داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی‌پور عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور با اشاره به کاهش اعضای شورا اظهار کرد: در قانون اساسی شورا به عنوان یکی از ارکان کشور معرفی شده که متأسفانه این رکن از بی‌دفاع‌ترین ارکان کشور است.

وی افزود: در هر صورت تصویب این گونه طرح‌ها شایسته مجلس نیست و به نظر بنده مجلس اولویت‌های مهم‌تری دارد.

حکیمی‌پور گفت: با توجه به این که کار شورا از جنس کار مجلس است، لازم بود در تصویب این طرح از اعضای شورا نظرخواهی شود.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران افزود: قبل از انقلاب اسلامی تعداد اعضای شورای تهران 40 نفر بود و این در حالی است که تعداد جمعیت تهران و مساحت آن کمتر از این تعداد بود.

حکیمی‌پور در خصوص کار شورا گفت: شورا یک شغل نیست و ما در هفته فقط دو جلسه تشکیل می‌دهیم این در حالی است که اگر در تهران شبانه‌روزی کار کنیم باز هم کم است.

وی در خصوص تجمع عده‌ای از اعضای خانه شهریاران جوان جلوی شورای شهر تصریح کرد: متاسفانه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به عده‌ای از کارمندان خود مرخصی داده است تا پیرامون مصوبه شورا اعتراض کنند و این در حالی است که عده‌ای از این اعضا کارمند شهرداری هستند و باید در محل کار خود حضور داشته باشند و در این رابطه شهرداری باید برخورد جدی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.