دوستی: کم کاری نمایندگان تهران در مجلس مبنی بر کاهش اعضای شورا

عضو شورای شهر تهران گفت: در کاهش تعداد نمایندگان شورای شهر تهران نمایندگان مردم در مجلس کم کاری کرده‌اند و باید جلوی تصویب آن را می‌گرفتند.

دوستی: کم کاری نمایندگان تهران در مجلس مبنی بر کاهش اعضای شورابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور با اشاره به مصوبه روز گذشته مجلس مبنی بر کاهش تعداد اعضای شورا اظهار کرد: نمایندگان مجلس حق دارند هر طرحی را تصویب کنند اما این نگاه به تهران یک نگاه کارشناسی نبوده است و نمایندگان تهران در مجلس باید جلوی تصویب آن را می‌گرفتند.

وی گفت: انجمن شهر تهران در گذشته بیش از 40 عضو داشته و در شهر استانبول نیز 100 نفر در فعالیت‌های این شهر نظارت دارند.

دوستی اضافه کرد: اعتقاد دارم هیأت رئیسه و اعضای شورا نیز در مورد این طرح غافل بوده‌اند و اگر جلسات مشترک بیشتری میان اعضای شورا و نمایندگان مجلس برگزار می‌شد،‌ جلوی تصویب این طرح گرفته می‌شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم به تعداد جمعیت شهر تهران نماینده انتخاب کنیم، بی‌شک تعداد اعضای شورا باید بیشتر از این تعداد باشد.

دوستی تصریح کرد: در هفته گذشته شاهد درگذشت جوانی در فوتبال کشور بودیم و پیشنهاد می‌کنم اعضای شورای شهر با حضور در خانه هادی نوروزی به خانواده وی تسلیت بگویند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار