رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر گفت: پل واقع در تقاطع امام علی- بلوار ارتش آغاز آن شهرک قائم و انتهای آن به ازگل می‌رسد به نام سردار همدانی نامگذاری می‌شود.

شاکری: نامگذاری پل تقاطع امام علی- بلوار ارتش به نام سردار شهید همدانیمجتبی شاکری رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه طرح دو فوریتی نامگذاری مکانی به نام سردار  شهید همدانی روز گذشته در شورا به تصویب رسید، اظهار کرد: پل واقع در تقاطع امام علی- بلوار ارتش که آغاز آن از شهرک قائم و انتهای به ازگل می‌رسد به نام سردار شهید همدانی نامگذاری می‌شود.

وی افزود: این مسیر نزدیک محل سکونت سردار شهید همدانی قرار دارد و همچنین از مسیرهای پر تردد محسوب می‌شود از این رو  این مکان برای نامگذاری انتخاب شده است.

 شاکری در خصوص نامگذاری مکانی به نام مهاجران منا تصریح کرد: استعلام از مناطق مختلف درباره نامگذاری مهاجران منا انجام شده است و البته پیشنهاد نامگذاری بوستان 2.5 هکتاری جدید الاحداث در منطقه 16 مطرح شده است اما هنوز نهایی نشده و بررسی‌ها دراین خصوص ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نامگذاری بوستان برای این مهم گزینه مناسبی است، تاکید کرد: جانمایی اسامی حدود 500 تن از  جان باختگان منا در بوستان به سهولت انجام می‌گیرد اما در میدان این امکان وجود ندارد از این رو بوستان گزینه نیمه نهایی است اما مکان دقیق آن در شهر هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار