عضو شورای شهر گفت: ستاد مناسب سازی فضای معابر شهری که در حال حاضر معاونت معماری شهرسازی زحمات آن را می‌کشد نیاز به مدیریت فرابخشی دارد.

لزوم مدیریتی فرا بخشی ستاد مناسب سازی فضای معابر شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی صابری عضو شورای شهر در تذکر پیش از دستور با بیان اینکه از ایجاد گروه مشورتی شهر دسترس پذیر از شهردار قدردانی‌می‌کنیم، اظهار کرد: در آستانه روز جهانی نابینایان هستیم و گرامیداشت چنین روزهایی نشانگر آن است که چه برنامه‌ریزی‌هایی کردیم و چه میزان از آن جامه عمل پوشیده است از سویی از قالیباف به منظور ایجاد گروه مشورتی شهر دسترس پذیر قدر دانی می‌کنیم و از این جهت پیشنهاداتی دارم که تقاضا دارم نسبت به آن رسیدگی انجام شود.

وی با ارائه پیشنهاداتی در خصوص اهمیت وضعیت معلولان جانبازان تصریح کرد: از اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل تقاضا دارم تا از پایانه ویژه حمل و نقل جانبازان و معلولان بازدیدی داشته باشند و بررسی کنند تا چه اقداماتی برای ارتقای کیفی و کمی آن می‌توان انجام داد.

عضو شورای شهر در پیشنهاد دوم خود به ستاد مناسب سازی اشاره کرد و گفت: ستاد مناسب سازی فضای معابر و شهری که البته زحمات آن را معاونت شهرسازی و معماری شهرسازی می‌کشد باید به صورت فرابخشی مدیریت شود و نیاز به مصوبه شورا دارد تا بتوان شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه باشیم.

صابری در پیشنهاد سوم خود  خطاب به رئیس شورای شهر بیان کرد: اگر چه شهرداری گروه مشورتی شهر دسترس پذیر را تشکیل داده اما NGO ها در این زمینه آماده ارائه خدمت هستند از این رو درخواست خود را از رئیس شورا در خصوص معرفی مشاور در خصوص  شهر دسترس پذیر ارائه می‌کنم تا در این زمینه سرعت قابل توجه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار