رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره گفت: اعضای کانون های مساجد سنگربانان بی نام و نشا ن جنگ نرم اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ،حجت الاسلام صمدی، گفت :مدیران مسئول و اعضای کانون های فرهنگی و هعنری در حوزه فرهنگ و هنر همچون سربازان خط مقدم محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه این افراد همچون سربازان گمنام در جبهه جنگ نرم با دشمن مقابله می کنند، ادامه داد: این افراد به رغم مشکلاتی که در بحث اعتبار با آن مواجه هستند به جهت انگیزه معنوی پیشتاز در عرصه فرهنگ می باشند.

این مقام مسئول از نبود ردیف اعتبار برای کانون های مساجد انتقاد کرد و افزود: لازم است در برنامه ریزی اعتبارات ردیفی نیز برای این مراکز در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام صمدی حمایت مردمی و اهالی محله را مهمترین پشتوانه مالی کانون های مساجد عنوان کرد و ادامه داد: توجه خانواده ها به کانون های مساجد و حضور جوانان و نوجوانان از بسیاری آسیب های اجتماعی می کاهد.

وی به مساله اعتیاد به عنوان دومین عامل بحران در جهان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر زنان نیز همچون مردان به این ماده خانمانسوز گرایش پیدا کرده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره به مساله خشونت زنان علیه یکدیگر اشاره کرد و افزود: این اتفاقات به جهت تغییر سبک زندگی است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کانون ، مساجد ، سنگربانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.