جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست استاندار کردستان با حضور مدیران دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان درسنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه گفت: در مجموع بیش از 47 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان به همت دستگاه‌های متولی در طرح اوقات فراغت سازماندهی و زیر پوشش برنامه‌های مختلف قرار گرفتند.

وی از کسب رتبه دوم استان در زمینه برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور خبر داد و افزود: در مجموع در سال گذشته 5 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح استان برگزار شده است.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان‌های استان در مجموع 328 مصوبه داشته است که 212 مورد آن اجرایی و 111 مورد نیز به دلایل مختلف اجرایی نشده است.

جولایی با بیان اینکه 42 مورد از مصوبات این جلسات به حوزه اوقات فراغت مربوط بوده است، افزود: 35 مصوبه در حوزه ازدواج و 34 مورد به مبحث اشتغال ارتباط داشته است.

در پایان جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از ادارات آموزش و پرورش ، کمیته امداد و جمعیت هلال احمر استان کردستان که توانسته بودند در بحث غنی سازی اوقات فراغت در سال جاری به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب نمایند از سوی استاندار کردستان با اهداء لوح ، تقدیر شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.