مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد امام خمینی در ایام عید قربان 8 میلیارد تومان از نذورات نقدی و غیر نقدی خیرین را جمع آوری کرده است.

8میلیارد تومان نذورات مردم در عید قربانمحسن سنائی مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص میزان نذورات مردمی در روز عید قربان که توسط کمیته امداد امام خمینی جمع آوری شده اظهار داشت: کمیته امداد متناسب با  برنامه هایی که هر ساله اجرا می کند با  برپایی پایگاه هایی در مراکز فروش دام‌های ذبح شده و نذورات مردمی در روزعید قربان می کند.


وی گفت: جمع آوری نذورات توسط کمیته امداد صرفا به  روز عید قربان ختم نمی‌شود و این نهاد در تمام ایام سال به ویژه ایام حج در این خصوص فعالیت دارد.


مدیر کل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز استانها تا به امروز حدود 8 میلیارد تومان نذورات مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی توسط کمیته امداد جمع آوری شده است که البته این مقدار آمار نهایی نیست.


سنائی با اشاره به وظایف معاونت اجرایی ومشارکت های مردمی بیان داشت: از جمله وظایف این معاونت در قبال جامعه هدف 75 میلیون نفری در2 فعالیت تعریف شده است که این موارد شامل خدمت رسانی به نیازمندان و مشارکت توانمندان 46 طرح برنامه ریزی شده از سوی کمیته امداد است.


وی افزود:46 طرح به منظور مشارکت مردم در جهت توانمند سازی مرد جویان از سوی کمیته امداد تعریف شده است که بخشی از آن ملی و بخشی منطقه است که منابع اجرای این طرح ها از خیرین تامین می شود.


مدیرکل امور اجرای مشارکت های مردمی کمیته امداد با  اشاره به  منابع مالی کمیته امداد گفت: منابع کمیته امداد از چهار مسیر تأمین می شود که از جمله آنها می توان به  بودجه دولتی که صرف پرداخت حقوق کارکنان و هزینه های اجرای می‌شود، درآمدهای حاصل از فعالیت های کمیته امداد، کمک های خیرین و کمک های ویژه دفتر مقام معظم رهبری تامین می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار