در هفته‌ای که گذشت اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) با مراجع تقلید قم جلساتی که منظور دریافت نظرات ایشان به منظور خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان برگزار شد.

از دیدار هیئت امناء کمیته امداد با آیات عظام قم تا برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارسبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته‌ای که گذشت اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) جلساتی با آیات عظام قم به منظور دریافت نظرات ایشان در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به نیازمندان برگزار شد که در ادامه نگاهی گذرا به آن‌ها خواهیم داشت.


آیت الله شبیری زنجانی: حفظ کرامت نیازمندان در امدادرسانی باید مدنظر باشد


آیت الله شبیری زنجانی در دیدار با اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) با مهم خواندن حفظ کرامت نیازمندان اظهار داشت: حفظ کرامت و آبروی مؤمنان در رساندن کمک به آن‌ها بیش از مقدار کمک اهمیت دارد.

در این جلسه فتاح رئیس کمیته امداد حرکت در چارچوب مسائل شرعی را یکی از اصول راهبردی کمیته امداد دانست و پرداختن به مسائل فرهنگی محرومان را از جمله حوزه‌های کاری کمیته امداد دانست.


آیت الله محمد یزدی: پرهیز از توسعه و گسترش کمیته امداد


آیت الله محمد یزدی در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت امنا کمیته امداد گفت: گسترش و توسعه این نهاد در گذشته در حالت زننده‌ای بود، افزایش بروکراسی اداری به شأن و جایگاه کمیته امداد ضرر سختی می‌رساند.


آیت الله موسوی اردبیلی: لزوم مسئولیت‌پذیری مسئولان در قبال وظایف


آیت الله موسوی اردبیلی با تأکید بر لزوم مسئولیت‌پذیری مسئولان در قبال وظایف اظهار داشت: مسئولان در برابر وظایف محوله، باید گام بردارند و در صورت عدم توان، قبول نکنند.


آیت الله مصباح یزدی: خدمت‌رسانی به طبقه ضعیف جامعه، هدف اصلی باشد

آیت الله مصباح یزدی در دیدار با اعضای هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص لزوم خدمت‌رسانی به محرومین بیان داشت: خدمت‌رسانی به طبقه ضعیف جامعه باید هدف اصلی باشد و همچنین امدادرسانی معنوی باید در درجه بالاتری در کمیته امداد قرار گیرد، باید سعی شود که خدمات فرهنگی به نسل جوان و آینده این قشر به قشر مستضعف صورت بگیرد.


آیت الله مکارم شیرازی: خبررسانی مستمر و شفاف از فعالیت‌های کمیته امداد


آیت الله مکارم شیرازی بیان داشت: سرمایه کمیته امداد اعتماد مردمی است و این نهاد نباید اجازه دهد این اعتماد تزلزل پیدا کند و از طرف دیگر باید به این سرمایه بیافزاید و در این راستا خبررسانی مستمر و شفاف بسیار مؤثر است.


از جمله دیگر فعالیت‌های کمیته امداد برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در روز 8 مهر ماه در مدارس سراسر کشور بود.


گفتنی است مرحله اول جشن عاطفه‌ها در روزهای 26 و 27 شهریور ماه برگزار شد که در این مراسم 21 میلیارد از کمک‌هیا نقدی و غیرنقدی خیرین توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع‌آوری شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار