مدیرعامل شرکت‌های تعاونی مرغداران کشور بیان کرد: با افزایش میزان مصرف در شرایط خاص با توجه به میزان ذخیره سازی شاهد افزایش قیمت ناگهانی نخواهیم بود.

حمید فاضلی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغداران کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قیمت مرغ اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده درب مرغداری در استان‌های مختلف بین کیلویی 4500 الی پنج هزار تومان و برای مصرف کننده بین کیلویی 6700 الی 7200 تومان است.

وی با توجه به بازگشت حجاج و اعیاد در خصوص قیمت مرغ گفت: با افزایش میزان مصرف در شرایطی خاص همچون اعیاد و بازگشت حجاج با توجه به میزان ذخیره سازی و مازاد تولید با هیچ افزایش قیمت ناگهانی مواجه نخواهیم شد.
 
فاضلی در ادامه بیان کرد: ایران هفتمین تولید کننده مرغ در دنیا است و همواره کیفیت مرغ ایرانی با استانداردهای بین‌المللی همخوانی دارد به گونه‌ای که هیچ تفاوتی بین کیفیت و سلامت مرغ کشور ما با امریکا و برزیل وجود ندارد و تنها قیمت تمام شده مرغ در کشور ما نسبت به دنیا بالاتر است.

 مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغداران کشور با اشاره به مصرف هورمون در مرغ اظهار کرد: استفاده از مرغ شایعه است زیرا تنها از آنتی بیوتیک های مجاز برای بیماری طیور در این صنعت استفاده شده و رشد سریع مرغ به سبب کیفیت بالای مواد اولیه و نهاده ها است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار