قائم مقام کمیته امداد کردستان گفت: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مدد جویان با توجه و اولویت حفظ کرامت انسانی آنان از اهداف اصلی این نهاد حمایتی است.

اشتغال‌زایی برای مددجویان کردستانی در  اولویت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز سنندج؛ رضا طاهری در جمع امدادگران کمیته امداد استانبا بیان این مطلب افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس100 فقره طرح اشتغال‌زایی با صرف اعتبار 15 میلیارد ریال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد فراهم شده است.

 وی گفت: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی، برپایی نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی با خانواده‌های طرح نظام جامع آموزشی از جمله برنامه‌های اجراشده این نهاد در طول چند روز گذشته بوده است.

وی همچنین از اجرای دوره‌های آموزشی حرفه‌آموزی دانش‌آموزان در رشته‌های رایانه، کیف‌دوزی، گل‌دوزی و غیره به مناسبت همین ایام خبر داد و بیان داشت: در راستای اجرای این مهم برای 62 نفر 124 میلیون ریال هزینه شده است.

طاهری از پرداخت 100 فقره تسهیلات 2 میلیون تومانی به مناسبت هفته دفاع مقدس به مددجویان نیازمند در سطح استان خبر داد و گفت: افتتاح چندین واحد مسکن مددجویی در استان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد کردستان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.