نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:اگر حکومت عربستان زودتر به وضعیت حجاج گرفتار در منا رسیدگی می کرد امروز شاهد این همه تلفات نبودیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی در همایش نقش زنان در دفاع مقدس در سنندج، گفت: برخلاف ادعایی که گروه   داعش مبنی بر حمایت از دین اسلام دارد، اقدامات آنها در جهت ضربه وارد کردن به این دین آسمانی است.

وی افزود: متاسفانه امروز برخی از کشورهایی که ادعایی مسلمانی دارند برخلاف دین اسلام کار می کنند که نمونه بارز آن حکومت آل سعود است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: آل سعود و وهایبت مانند دو لبه قیچی هستند که باعث قتل عام مسلمانان می شوند.

 وی با بیان اینکه بی کفایتی آل سعود با فاجعه منا برای همگان به اثبات رسید، گفت: اگر حکومت عربستان زودتر به وضعیت حجاج گرفتار در منا رسیدگی می کرد امروز شاهد این همه تلفات نبودیم.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی اضافه کرد: در روز فاجعه منا، بستن دو مسیر اصلی گواه بی تدبیری حکومت آل سعود است که متاسفانه اقدامات آنها در راستای مقاصد شوم رژیم صهیونیستی نیز هست.

حجت الاسلام شاهرودی در ادامه به نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی اشاره و بیان کرد: زنان ما در دفاع مقدس همان نقش‌هایی را ایفا کردند که در صدر اسلام زنان آن دوران ایفا کرده بودند.

 وی ضمن تاکید بر ارج نهادن به خدمات زنان رزمنده و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، در پایان گفت: متاسفانه امروز در دنیای غرب از زن به عنوان  یک ابزار استفاده می شود و از هم پاشیدن خانواده ها از نتایج همین تفکر است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کوتاهی ، قصور ، تلفات ، حجاج ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.