شهادت حاجی مفقود شده جهرمی در حادثه منا توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم تایید شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم خبر به شهادت رسیدن زائر جهرمی بیت الله الحرام در حادثه اسف بار منا را تایید کرد.

به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان جهرم،معاون استاندار گفت: خبر به شهادت رسیدن زائر جهرمی بیت الله الحرام در حادثه اسف بار منا تایید شد.

مهندسصحرائیان با تایید خبر شهادت زائر جهرمی خانه خدا بیان کرد: با بررسی آلبوم تصاویر حجاج کشته شده در حادثه منا توسط خانواده مرحوم محمدباقر بهمن زادگان، شهادت وی مورد تایید قرار گرفته است.

وی ضمن تسلیت به خانواده این زائر خانه خدا افزود: مرحوم محمد باقر بهمن زادگان برادر شهیدعزیز محمدجواد بهمن زادگان از کاروان 24037 شیراز به همراه خانوادهبه سفر معنوی حج مشرف شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: کارگروه پیگیری بررسی حادثه منا فردا در استانداری فارس برگزار و در ارتباط با این موضوع پیگیری های لازم انجام می شود.

صحرائیان با بیان اینکه این آمادگی را داریم تا اقدامات لازم در راستای بازگشت پیکر این زائر جهرمی و برپایی مراسم در خور شأن وی و خانواده بزرگوارشان انجام شود، خاطرنشان کرد: ضمن تسلیت مجدد به خانواده شهید بهمن زادگان و فامیل های وابستهعلو درجات را برای وی و صبر و اجر جزیل را برای خانواده و بازماندگان ایشان از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: شهادت ، حاجی ، مفقود ، جهرمی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.