امام جمعه دستجرد تأکید کرد که تبلیغ دین وظیفه همه روحانیون و مردم است، بنابراین نقش مردم در امور تبلیغی باید تقویت شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام ماشاء الله ابراهیمی ظهر یکشنبه در هم‌اندیشی مسئولان تبلیغات اسلامی استان با بخشدار، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش خلجستان قم با ذکر آیات و روایات اسلامی در مورد اهمیت تبلیغ دین اظهار کرد: ما که پیرو رسول گرامی اسلام هستیم مسئولیت داریم در زمینه تبلیغ دین لحظه‌ای کوتاهی و غفلت نکنیم.

وی با بیان اینکه همه ما مامور به تبلیغ دین هستیم، گفت: اسلام به صراحت از ما خواسته هر مقدار که می‌توانیم در تبلیغ دین تلاش کنیم، بنابراین اگر ما نسبت به تبلیغ دین کوتاهی کنیم و دشمن بر ما پیروز شود، نزد پروردگار مواخذه می‌شویم.

امام جمعه دستجرد طرح تشکیل هیئت امنای امور استقرار و تبلیغات اسلامی را مفید دانست و تأکید کرد: این طرح می‌بایست زودتر از اینها اجرا می‌شد، چون این طرح به نفع اسلام و مسلمین است و می‌تواند به رونق بخشی تبلیغات اسلامی کمک کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با قدردانی از اهتمام سازمان تبلیغات اسلامی برای واگذاری امور فرهنگی و تبلیغی به مردم اظهار کرد: اگر این طرح در روستاها با قوت اجرا شود به گسترده‌شدن تبلیغ دین کمک خواهد کرد.

وی در پایان خطاب به مبلغان دینی تاکید کرد که نباید نسبت به خطر تبلیغات دشمن در فضای مجازی و هجمه‌های فرهنگی آنها غافل شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار