مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت:تیم های بسکتبال بانوان نوجوان و امید کردستانی در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور مقام سوم راکسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حامد جولایی گفت: مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان و امیدهای بانوان کشور با شرکت چهار تیم در هر رده سنی به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان تیم های کردستان، آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران به مصاف هم رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: بانوان نوجوان کردستانی در دیدار اول خود در مقابل تیم تهران بازی را با نتیجه 74 بر 57 واگذار کردند و در مصاف با تیم استان قزوین نیز با نتیجه 58 بر 43 پیروز شدند.

جولایی ادامه داد: بانوان نوجوان کردستانی با کسب این برد در جایگاه سوم مرحله نهایی رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان بانوان کشور قرار گرفتند.

وی گفت: در این رقابت ها سیران قادر نژاد سرپرست، پریسا کرمی به عنوان مربی تیم بسکتبال نوجوانان بانوان کردستان را هدایت می کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: در رده سنی امید نیز بانوان کردستانی در بازی اول خود تیم آذربایجان شرقی را با نتیجه 70 بر 41 شکست دادند.

وی ادامه داد: تیم امید کردستان در بازی دوم به مصاف تیم اصفهان رفت که با نتیجه 65 بر 43 بازی را واگذار کرد و عنوان سوم این دوره از رقابت ها کسب کرد.

جولایی گفت: زهرا احمدی و سروه ضرغامیان به عنوان سرپرست و مربی، تیم امید کردستان را در این مسابقات همراهی می کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.