رقابتهای بسکتبال 3 در 3 قهرمانی بانوان استان اصفهان در دو گروه سنی با معرفی تیمهای برتر پایان یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رقابتهای بسکتبال 3 در 3 قهرمانی بانوان استان اصفهان در رده های سنی زیر 15 سال و زیر 18 سال با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان داد.

نعمتی مسئول کمیته 3 در 3 بسکتبال بانوان استان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در رده سنی زیر 15 سال با حضور 12 تیم از کوثر ملک شهر، شهرضا، شهرداری اصفهان، بهارستان، سپاهان شهر، و تختی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم بهارستان (1) در جایگاه اول ایستاد و تیمهای شهرضا(1) و تختی (1) به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: این رقابتها در رده سنی زیر 18 سال نیز با شرکت 10 تیم برگزار شد و در نهایت تیم ذوب آهن (1) قهرمان شد، کوثر(1) نایب قهرمان شد و تیم شهرضا نیز در جایگاه سوم ایستاد.

مسئول کمیته 3 در 3 با بیان اینکه این رقابتها در رده سنی بزرگسالان قبلاً برگزار شده اظهار نمود:

مسابقات 3 در 3 در هر سه رده سنی برگزار شده و برترینهای این سه رده در قالب سه تیم به مسابقات قهرمانی کشور که امسال برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شداعزام می شوند.

گفتنی است مرحله مقدماتی این مسابقات از روز چهارشنبه 22 مهر ماه به مدت دو در محل باغ بانوان طلوع با همکاری شاهزیدی مدیر این مجموعه تفریحی ورزشی برگزار شد و مرحله نهایی نیز در سومین روز از این رقابتها در خانه بسکتبال اصفهان پیگیری شد. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.