رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: چهار طرح فرهنگی ماندگار در دانشگاه های آزاد کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمدقربان کیانی با اعلام این خبرافزود: این طرح‌ها در قالب یادمان شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه و در سنندج، مریوان و بانه ساختمان مرکز فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

کیانی برآورد هزینه لازم برای این طرح‌های فرهنگی ماندگار را 100 میلیارد ریال از محل هزینه‌های فرهنگی دانشگاه و خیرین اعلام کرد و افزود: باید از فضای موجود در دانشگاه به بهترین شکل ممکن استفاده شود تا فرصت‌‌های فرهنگی روز به روز توسعه بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به افزایش 5 برابری هزینه‌های فرهنگی افزود: برای اولین بار طرح‌های فرهنگی ماندگار در راستای توجه به فعالیت‌های فرهنگی در سال گذشته مصوب شد به طوری که برای این اقدام در کردستان برای احداث فعالیت‌های فرهنگی چندین میلیارد هزینه می‌شود.

به گفته وی، اهمیت طرح‌های ماندگار فرهنگی این است با ایجاد کارهای زیربنایی یک کار ارزشمند و اثربخشی در حوزه و فعالیت فرهنگی می‌شود این امر در توسعه فرهنگ استان نقش بسزایی دارد.

کیانی با اشاره به  اینکه  طرح ماندگار فرهنگی فقط مختص دانشگاه و دانشجویان نیست تصریح کرد: استفاده از این طرح‌ها برای سایر دستگاه‌های اداری نیز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.