این روز ها باشگاه استقلال در صدد است تا پاداشی را برای بازیکنان و کادر فنی در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، آبی پوشان پایتخت با توجه به صلاح دید کادر فنی از امروز به استراحت می پردازند و از روز سه شنبه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت. 
(سکه به تمامی اعضای تیم نرسید ) 
روز گذشته تعدادی سکه از سوی باشگاه برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود اما به دلیل اینکه تعداد سکه ها کم بود از همین پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان خواست که این پاداش به بازیکنان داده نشود تا تمامی اعضای تیم از جمله کادر فنی هم دریافت کنند از همین رو قرار شد برای تعداد کل تیم پاداش در نظر گرفته شود.
بنابر این در حال حاضر سکه هایی که برای پاداش در نظر گرفته شده بود پس فرستاده شده تا در اسرع وقت به صورت کامل به اعضای تیم و بازیکنان پرداخت شود. 
(ریوالدو به کمیته انضباطی می رود ؟)
جلسه کمیته انضباطی ریوالدو باربوسا هافبک برزیلی آبی پوشان پایتخت روز دوشنبه ساعت 14 در باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و مسولان استقلال این مساله را امروز به صورت کتبی به این بازیکن ابلاغ کردند تا ریوالدو در خصوص غیبت هایش در تمرینات تیم توضیحاتی را به مسئولان ارائه دهد.باید منتطر بمانیم تا ببینیم آیا این بازیکن در جلسه روز دوشنبه شرکت خواهد کرد یا خیر چرا که بازیکن برزیلی آبی پوشان در جلسه اولی که مسولان کمیته انضباطی در نظر گرفته بودند حاضر نشده بود. 
(استقلال تا آخر هفته پولدار می شود ) 
همان طور که می دانیم وزارت ورزش و جوانان مبلغی حدود ۵ میلیارد تومان را به عنوان قرض در اختیار دو باشگاه سرخابی قرار داده است .
از همین رو باشگاه استقلال تا به اینجای کار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان قرض از این وزارتخانه دریافت کرده است و قرار است مبلغی حدود ۸۰۰ میلیون تومان دیگر طی روزهای آینده به حساب باشگاه واریز شود. 
(پدیده آبی پوشان جراحی می شود ؟)
محسن کریمی بازیکن آبی پوش پایتخت به دلیل مصدومیت در بازی مقابل راه آهن احتمال دارد عمل جراحی شود و قرار است معاونت معاونت پزشکی استقلال نظر نهایی را در خصوص این موضوع بدهد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار