نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بهره مندی جانبازان سرافراز زیر 20 درصد از تسهیلات ویژه مسکن و طرح جامع ایثارگری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عمران علی محمدی این طرح را هدیه کوچکی به ایثارگران دانست و اعلام کرد: با پیگیری های ویژه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی این طرح به تصویب رسیده و پدران، مادران، خواهران و برادران شهدا از خدمات ویژه طرح خدمات رسانی برخوردار می شوند. 

علی محمدی افزود: در گذشته امتیازات ایثارگری فقط شامل فرزندان شهدا بود اما با اجرای این طرح همه اعضای خانواده می توانند از امتیازات ایثارگری استفاده کنند. 

وی اضافه کرد: این خدمات درجه بندی شده و بر اساس مدل جدید به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مزایای ایثارگری پرداخت خواهد شد. 

علی محمدی بابیان اینکه در این طرح کف جانبازی برای ایثارگران و جانبازان اعصاب و روان 20 درصد تعیین شده است ،اظهار کرد: همه ایثارگران از جمله رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان در این طرح به صورت ویژه از مزایای ایثارگری بهره مند می شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح در حال حاضر ابلاغ و مراحل اجرایی آن نیز آغاز شده و امیدوارم دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله بانک ها در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورند.
 
 
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.