مدير امور فرهنگی آستان قدس رضوی از توليد و انتشار 233 هزار محصول فرهنگی در دهه كرامت سال جاری خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد هاشمی، مدیر امور فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: اداره تولیدات فرهنگی رویکرد عمده خود در تولید محصولات فرهنگي را توجه جدی به حوزه قرآن و کودکان، تولید محصولات فرهنگی حرم مطهر و تأمین استادان و مداحان حرم رضوی قرار داده است.

وی هدف عمده این اقدام را اشاعه فرهنگ رضوی و گرامیداشت دهه کرامت عنوان كرد و افزود: همزمان با ایام دهه کرامت رضوی، بیش از 233 هزار محصول فرهنگی شامل كتاب، مجله، محصولات صوتی، پك تصاوير و پوستر نمايشگاهی ويژه زائران توليد و منتشر شد.

هاشمی ادامه داد: محصولات فرهنگی توليدي اين اداره در ايام دهه كرامت شامل مجموعه احادیث خط خورشید4، مجموعه تصاویر حرم مطهر (شمس الشموس 2)، بسته نمایشگاهی آیین زندگی و بوی بهشت، مجموعه صوتی روایت 8 (منتخب مداحی ها و سخنرانی های حرم مطهر رضوی) وکتاب های مشکات، کوچه‌های خراسان و دعاهای امام رضا عليه السلام است.

وی با اشاره به برگزاري مسابقات در اين ايام بيان كرد: بزرگ‌ترین و محوری‌ترین مسابقات مربوط به میلاد امام رضا(ع) است که هرساله با شمارگان یک میلیون جلد کتاب برگزار می‌شود.

هاشمي افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته مسابقات متعددی برگزار شد كه محوری ترين آن مسابقه «نسیم همدلی» با شمارگان 100 هزار نسخه بود.

وي ادامه داد: مسابقه «کبوتران حرم» ویژه کودکان به شمارگان 30 هزار نسخه، مسابقه کتابخوانی «مهربان‌ترین» ویژه نوجوانان به شمارگان 20 هزار نسخه و مسابقه فرهنگی «بانوي كرامت» در شمارگان 50 هزار نسخه از ديگر مسابقاتی بود كه در اين ايام برگزار شد. 






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار