مدير عامل شرکت مترو تهران با بيان اينكه افتتاح خط 3 متروی تهران بزرگ‌ترين پروژه عمرانی و ريلی در منطقه خاورميانه است ، گفت: اين خط مترو با 18 کيلومتر در دنيا کم‌نظير است و اين خط مترو هفته آينده افتتاح می شود.

هابيل درويش مدير عامل شرکت مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اينكه پروژه نيمه شمالی خط 3 صددرصد به اتمام رسيده ،اظهارکرد: تمامی مسائل فنی در اين خط به پايان رسيده است.

وی با اشاره به اينكه تمامی ایستگاه‌ها با پله برقی آماده بهره برداری هستند، گفت: در حال حاضر  هیچ ایستگاهی نیست که بدون پله برقی افتتاح شود. 

 مدير عامل شرکت مترو تهران با بيان اينكه افتتاح خط 3 متروی تهران به عنوان بزرگ‌ترين پروژه عمرانی و ريلی در منطقه خاورميانه است ، تصریح کرد: اين خط مترو با 18 کيلومتر در دنيا کم‌نظير است و اين خط مترو هفته آينده افتتاح می شود.

وی از روند ساخت خط ويژه مترو مهرآباد خبر داد و گفت: ساخت اين مترو از نظارت خاصی برخوردار است و بيش از 80 درصد از قطارهای اين خط مترو به شکل ويژه پرداخته می شود و مبلمان آن با استانداردهای مترو فرودگاهی طراحی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار