خدمات ويژه مترو تهران برای آغاز سال تحصيلی جديد

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداری مترو تهران از خدمات ويژه مترو برای آغاز سال تحصيلی جديد و رايگان بودن آن برای تمامی دانش آموزان و دانشجويان در روز اول مهر خبر داد.

احسان مقدم مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداری مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بيان اينكه همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها حجم تردد بين شهری و ترافيك ناشی از آن افزايش پيدا می كند اظهار کرد : همه ساله استفاده از مترو به عنوان يكی از بهترين و به صرفه ترين وسايل حمل و نقل عمومی برای دانشجويان و دانش آموزان مطرح بوده و در اين راستا شركت بهره برداری هم تمام توان خود را برای ارئه بهترين خدمات در اين ايام به كار می گيرد.

وی با بيان اينكه در طرح استقبال از مهر برنامه های ويژه ای برای بازگشايی مدارس و دانشگاه ها در نظر گرفته شده است افزود: اين طرح از 16 شهريور تا 15 مهرماه در مترو تهران اجرا می شود كه استفاده حداكثری از توان مترو، ارائه برنامه های ويژه فرهنگی و رايگان بودن خدمات در روز اول مهر برای دانش آموزان و دانشجويان از جمله برنامه های اين طرح است. 

مشاور مديرعامل و مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداری مترو تهران گفت: در مهر ماه مترو تهران با اعزام قطارهای فوق العاده در زمان ازدحام در ايستگاه ها سعی می كند تا نسبت به تسهيل تردد در اين ناوگان اقدام كند و اكنون قطارهای نيز به صورت کامل تعمیر، بازبینی و نظافت می شوند تا به بهترین نحو آماده خدمات رسانی باشیم. 

مقدم تصریح کرد: برابر برنامه ريزی های انجام شده برای توسعه خطوط مترو، در آينده نزديك نيمه شمالی خط 3 افتتاح خواهد شد كه اين امر باعث افزايش تردد مسافران در خطوط مترو خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار